Instrukcja drukowania kart z pliku pdf

Wiele osób pyta mnie o to jak ustawić parametry przy drukowaniu z moich plików. Dlatego przygotowałam dla Was osobny post z instrukcją drukowania tak, aby łatwo można było go odszukać. 

Karty zapisane w pliku .pdf otwieram w programie Adobe Acrobat Reader DC i drukuje na zwykłej atramentowej drukarce. W 3 punktach pokażę Wam, jakie ustawienia stosuję:
 
1. Zostawiam faktyczny rozmiar i nie zaznaczam opcji ''drukuj bez obramowania'', którą znajdziecie wchodząc w zakładkę ''właściwości''. Zostawiając faktyczny rozmiar, karty wychodzą w dobrym rozmiarze. (Przynajmniej u mnie to działa :) )
2. Wchodzimy w ''zaawansowane'' ..                                                              
3. W zakładce ''zarządzanie kolorem'' ustawiam takie opcje jak poniżej na obrazku.

Drukowanie kart

Drukowanie kart

Jeśli instrukcja jest dla Ciebie przydatna, powiadom mnie o tym w komentarzu. Będzie mi bardzo miło, jeśli podzielisz się nią ze znajomymi, którym również może się przydać!

PS. Zapraszam na facebooka i instagrama :) Tam jako pierwsze pojawiają się informacje o nowościach!  

Etykiety: ,