Plakat na Dzień Babci

Witajcie! Dziś na szybko, mam dla Was niespodziankę! Jeśli nie macie jeszcze prezentu dla babci to mój plakat będzie dobrym pomysłem :) Plakat dla babci do pobrania po kliknięciu na grafikę lub link poniżej :)
plakat na dzień babci
 Pobierz plakat

Drukowanie plakatu

Plakat najlepiej drukować w formacie A4, na kartce z bloku technicznego.  Plakat zapisany jest w formacie jpg. Łatwo więc można wydrukować go np. w Wordzie. Pamiętajcie o marginesach! Ja swoje ustawiam z każdej strony na 0,5cm, nic się wtedy nie ucina :)


Podoba Wam się? Dajcie znać w komentarzu :)

Jeśli korzystasz z moich produktów i podobają Ci się, to polub Bekografię na facebooku i instagramie! Tam pojawiają się informacje o nowych wpisach i produktach!

Jeśli ktoś skorzysta i podzieli się pracą na facebooku czy instagramie, to oznaczcie mnie na zdjęciu/w poście #bekografia , @bekografia abym łatwo mogła je znaleźć. :)


Etykiety: , , ,