4 | Grudniowe karty do pobrania

Cześć! Tak jak obiecałam udostępniam karty z pierwszego posta :) To moje pierwsze tego typu karty, więc każda opinia mile widziana :) Przydadzą się komuś? :)

Karty są w formacie 4x6. Podzieliłam je na 4 zestawy po 3 w każdym. Do pobrania są w pliku pdf. gotowe do druku. :)

Pod każdym zdjęciem znajduje się link do pobrania danego zestawu. :)

Jeśli ktoś skorzysta i podzieli się pracą na fb czy instagramie, to oznaczcie mnie na zdjęciu/w poście #bekografia . Będzie mi szalenie miło pooglądać wasze prace! :)
POBIERZ ZESTAW 1

 POBIERZ ZESTAW 2

 POBIERZ ZESTAW 3

 POBIERZ ZESTAW 4


Dajcie znać czy Wam się podobają i czy będziecie używać :) U mnie po wydruku złoty wyszedł strasznie żółty.. :( Napiszcie czy u Was było tak samo, wtedy spróbuję to jakoś poprawić :)

Chcę stworzyć jeszcze takie minimalistyczne, czarno złote, totalnie inne niż te. Myślicie że to dobry pomysł? ;)

Bekografia na facebooku

Etykiety: , , , ,