Październikowe wyzwanie fotograficzne #2017


Ostatnio przeglądając Pinterest znalazłam zdjęcie albumu Project Life, w którym autorka udokumentowała swój tydzień, dzień po dniu. Pomyślałam ‘’też tak chcę!’’. Ja stawiam sobie poprzeczkę wyżej! Zrobię taki projekt miesięczny, nie tygodniowy! Jedno zdjęcie każdego dnia z krótkim opisem, umieszczone na specjalnie przygotowanych kartach. Oczywiście każdy zdjęcia będzie przechowywał po swojemu, jednak dla inspiracji zostawiam Wam zdjęcia z Pinterest. W dalszej części posta opowiadam Wam o szczegółach, co, kiedy i gdzie publikować :)



źródło: Pinterest 1 | 2 | 3

Jesień już w pełni, a jako najbardziej kolorowa pora roku idealnie nadaje się do tego projektu. To zdecydowanie moja ulubiona pora roku. Mimo częstych deszczowych i ponurych dni, ma również te kolorowe, ciepłe i pełne słońca. Dlatego moje albumowe strony z października z pewnością będą kolorowe tej jesieni!

Wszystko jednak byłoby pięknie, gdybym miała tyle motywacji aby sama dokończyć ten projekt. Zawsze po kilku dniach odpuszczam. Dlatego potrzebni mi jesteście Wy! I sobie nawzajem także. Razem damy radę się zmotywować! Widząc, że ktoś codziennie wrzuca zdjęcia, zapragniesz robić to także Ty! To jak? Dołączysz? Będzie świetna zabawa! Możesz na swojego Instagrama dodać poniższe zdjęcie i pokazać innym, że bawisz się z nami ;) Pobierzesz je jednym kliknięciem!
Zdjęcie na Instagram



WYZWANIE

Zastanawia Was dlaczego wyzwanie? Ten projekt na pewno zmobilizuje Nas do ruszenia się z pod ciepłego koca w te jesienne dni i wyjścia na spacer. A do tego kto nie lubi wyzwań? Ja bardzo chcę się sprawdzić czy uda mi się robić zdjęcia codziennie przez 31 dni!

FOTOGRAFICZNE

Zapewne wiecie, że uwielbiam fotografię. Moje zdjęcia nie są super, zdaję sobie z tego sprawę. Fotografia to coś co sprawia mi ogromną radość. Pozwala się zrelaksować, odpocząć... i doskonalić! Z każdym zdjęciem widzę, że kolejne stają się lepsze. Może Tobie też uda się popracować nad swoim warsztatem. Jeśli będziecie mieli pytania śmiało piszcie! Pomogę ;) Pamiętajcie, najważniejsza jest zabawa! :)

DLA KOGO

Dla każdego! Każdy może wziąć udział w tym wyzwaniu. Nie liczy się czy fotografujesz telefonem czy masz aparat za kilka tysięcy. To zabawa - nie rywalizacja!

OD KIEDY, DO KIEDY I JAK

Wyzwanie trwa przez cały październik. Startujemy 1 października, kończymy 31. Oczywiście nie musisz brać udziału w wyzwaniu przez cały miesiąc, może to być tydzień lub kilka dni. Ale pomyśl jak fajnie będzie później obejrzeć zdjęcia dzień po dniu z całego miesiąca! :)

Dla inspiracji przygotowałam dla Was listę 31 pomocnych haseł. Zdjęcia nie muszą być konkretnie na dany temat, nie muszą być także wykonywane według kolejności na liście. Hasła są dość krótkie, sami zobaczycie, na jak wiele sposobów można je zinterpretować! Listę możesz pobrać klikając na zdjęcie poniżej :)

Październikowe wyzwanie fotograficzne 2017


ZDJĘCIA

Najlepiej kwadratowe, takie będą idealne do przygotowanych kart. Nie jest to oczywiście konieczność. Rób takie zdjęcia jakie lubisz najbardziej ;)

Udostępniam 4 rodzaje kart w rozmiarach 3x4. Są w formacie jpg. aby łatwo można było dodać samodzielnie ewentualny tekst lub zdjęcie. Na kartach znajdują się napisy z dniami tygodnia oraz z konkretnym dniem wyzwania. Karty możesz pobrać tutaj lub klikając na grafikę poniżej.
Karty do wyzwania fotograficznego 2017


GDZIE PUBLIKOWAĆ


Na instagramie, facebooku, blogu.. Gdzie tylko chcecie, ważne aby publikować codziennie jedno zdjęcie! Bo na tym to fotograficzne wyzwanie polega :) Oznaczajcie mnie na zdjęciu @bekografia oraz dodajcie do zdjęcia hashtag #wyzwaniefotoBK oraz #październikzbekografią (z polskimi znakami). Będę sprawdzać i podglądać jak Wam idzie :)

A może to wyzwanie zachęci Was do stworzenia swojego projektu 365? Do tego nadaje się idealnie założenie konta na Tookapic gdzie codziennie dodajecie jedno zdjęcie. Moje konto znajdziecie tutaj. Swój projekt zaczynam już 3 raz, oczywiście w każdym podejściu nie dotrwałam do końca :D Mam nadzieję, że za rok, 26 września będę mogła pochwalić się skończonym projektem 365!

PODSUMOWANIE


Do 15 listopada pod tym wpisem zostawiajcie linki do Waszych blogów z postem podsumowującym, do Waszych albumów na facebooku, kont na instagramie lub dowolnego miejsca gdzie publikowaliście. 
Na koniec wybiorę 31 najlepszych według mnie zdjęć i dodam je w podsumowującym poście na blogu. :)

CO OTRZYMUJESZ

• Zdjęcia z całego miesiąca, dzień po dniu.
• Zadowolenie z siebie, że dałaś radę!
• Piękne zdjęcia do albumu i do Twoich październikowych stron.
• Udoskonalisz swój warsztat fotograficzny.
Poznasz nowe osoby!
 

To jak? Są chętni? Startujemy już 1 października!

Powiadom znajomych i udostępnij post. Może ktoś z nich również będzie chciał wziąć udział w tym wyzwaniu fotograficznym razem z nami! :)

Daj znać w komentarzu jeśli dołączysz do mnie w październiku. Zostaw również link do miejsca gdzie będziesz udostępniać zdjęcia. Chętnie będę podglądać jak Ci idzie! :) 
Znajdziesz mnie na:
Facebooku | Instagramie | Tookapic

Etykiety: ,