Napisy na zdjęcia - edycja letnia

Jak Wasze wakacje? Moje bardzo produktywnie. Tworzę dla Was mnóstwo nowości na jesień. Ale dziś mam dla Was jeszcze coś letniego, wakacyjnego. Aż 40 różnych napisów, które możecie dodać na zdjęcia! A do tego udostępniam Wam mojego ebooka z instrukcją jak taki napis dodać na zdjęcie oraz zmienić jego kolor. A wszystko to zrobicie w darmowym programie! Nie wierzycie? Sprawdźcie!


Napisy to edycja letnio wakacyjna. Znajdziecie tam hasła wymyślone zarówno przeze mnie jak i przez Was! Pytałam Was kiedyś o to na Facebooku i wielkie dzięki dziewczyny za pomoc! Jakie hasła znajdziecie? Między innymi te:

A tak napisy prezentują się na moich zdjęciach:





POBIERZ NAPISY 




CHCĘ EBOOKA

Chcecie edycję jesienną? Dajcie znać w komentarzach!

_____________________________________________________
Jeśli korzystasz z moich produktów i podobają Ci się, to polub Bekografię na facebooku i instagramie! Tam pojawiają się informacje o nowych wpisach i produktach!

Jeśli ktoś skorzysta i podzieli się pracą na facebooku czy instagramie, to oznaczcie mnie na zdjęciu/w poście #bekografia , @bekografia abym łatwo mogła je znaleźć. :)

Etykiety: , , ,