Darmowe karty do Project Life (kalendarze, walentynki, urodziny)

Witajcie!
W lutym sporo się u mnie działo. Tak jak już kiedyś pisałam, luty to miesiąc ukończenia przeze mnie studiów I stopnia :) 22 lutego miałam egzamin oraz obronę mojej pracy inżynierskiej, zdałam na 5!
 W lutym obchodziłam również swoje 23 urodziny i z tej okazji na Facebooku pojawiły się urodzinowe karty do pobrania, które teraz udostępniam Wam również tutaj :) Na końcu posta dodam link do mojej instrukcji drukowania :)
Urodzinowe darmowe karty do Project Life
Urodzinowe karty do Project Life

Pobierz urodzinowe karty

14 lutego obchodziliśmy Walentynki i z tej okazji również pojawiły się karty, które można było wygrać już wydrukowane w moim rozdaniu. Jednak tylko jedna osoba spełniła podstawowe wymagania i losowanie się nie odbyło. Natomiast te karty również Wam udostępniam do pobrania i wydrukowania :) Karty są w dwóch wariantach kolorystycznych: różowe i złote :)

Walentynkowe karty do Project Life

Walentynkowe karty do Project Life
Pobierz walentynkowe karty w wersji różowej

Walentynkowe karty do Project Life
Pobierz walentynkowe karty w wersji złotej

A na koniec mam dla Was coś ekstra, no co chyba wiele z Was czekało. Są to kalendarze do Project Life w dwóch wersjach, podstawowej i z dodatkiem kwiatów. Do wyboru macie także karty 3x4 w pionie lub 4x6 w poziomie :) Kalendarze są o tyle fajne, że możecie je dowolnie ozdobić, pomalować czy co tam tylko wymyślicie :D A ja bardzo chętnie pooglądam jak się u Was sprawdzają, dlatego podsyłajcie mi Wasze zdjęcia albumów :) Kalendarze są na razie na styczeń, luty oraz marzec :) Na kolejne miesiące będą pojawiać się stopniowo :)

Kalendarze do Project Life
 Pobierz wersję podstawową
Kalendarze do Project Life
Pobierz wersję z kwiatami

To już chyba wszystkie na ten miesiąc :) Podobają Wam się? Dajcie koniecznie znać w komentarzu, która wersja kalendarzy podoba Wam się bardziej :)


A jeśli podoba Ci się to co robię, to polub Bekografię na facebooku i instagramie! Tam pojawiają się informacje o nowych wpisach i produktach!

Jeśli ktoś skorzysta i podzieli się pracą na facebooku czy instagramie, to oznaczcie mnie na zdjęciu/w poście #bekografia , @bekografia abym łatwo mogła je znaleźć. :)

Instrukcję drukowania znajdziecie w tym poście.
PS. W razie problemów z pobraniem, czy też drukowaniem piszcie na bekografia@gmail.com

Etykiety: , , , , , , , ,