Planer na styczeń 2017 do druku



Jesteście już gotowe na Nowy Rok? Ja zaczynam od planowania. Zawsze brak mi czasu na wiele rzeczy. Mając wszystko zapisane i rozplanowane mam nadzieję, że nic mi nie umknie. W Nowym Roku przede mną wiele wyzwań i celów jakie chce spełnić, ale o nich przeczytacie może już niebawem :) Jedno jest pewne, chcę się dalej rozwijać i tworzyć coraz to ładniejsze grafiki dla Was :)

Planner na styczeń do druku

Dzielę się z Wami dziś moim darmowym planerem do druku na styczeń 2017. Przygotowałam planer w dwóch wersjach - czarno białej i kolorowej. Każdy miesiąc będzie miał swój kolor :) :) Oprócz miejsc na codzienne zapiski, w planerze umieściłam także aż 7 pól do ogólnych notatek. Mogą to być cele na dany miesiąc, priorytety, lista rzeczy do zrobienia/kupienia, motto miesiąca oraz inne plany według własnego uznania. Nazwy poszczególnych pól nie są narzucone z góry, więc można je samodzielnie podpisać.

Planner na styczeń do druku

Drukowanie planera

Planer najlepiej drukować w formacie A4, na kartce z bloku technicznego. Taka zwykła kartka rysunkowa może dla niektórych okazać się za cienka. Można drukować go w kolorze jak i w odcieniach szarości. Planer zapisany jest w formacie jpg. Łatwo więc można wydrukować go np. w Wordzie. Pamiętajcie o marginesach! Ja swoje ustawiam z każdej strony na 0,5cm, nic się wtedy nie ucina :)

planer na styczeń 2017 do druku

Pobierz wersję czarno-białą
Pobierz wersję kolorową


To jak, kto planuje ze mną? :)

Jeśli korzystasz z moich produktów i podobają Ci się, to polub Bekografię na facebooku i instagramie! Tam pojawiają się informacje o nowych wpisach i produktach!

Jeśli ktoś skorzysta i podzieli się pracą na facebooku czy instagramie, to oznaczcie mnie na zdjęciu/w poście #bekografia , @bekografia abym łatwo mogła je znaleźć. :)

Etykiety: , , , ,